Пошуковий запит: (<.>A=Бескорса О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Бескорса О. Теоретичне обґрунтування стилю навчальної діяльності старшокласників [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_9
|
2. |
Бескорса О. Педогогічні умови формування стилю навчальної діяльності старшокласників сучасних загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__17
|
3. |
Бескорса О. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_7
|
4. |
Бескорса О. С. Зміст і шляхи формування англомовної комунікативно-стратегічної компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_4_6
|
5. |
Бескорса О. Дидактична гра як метод формування германомовної комунікативної компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Бескорса, Г. Павлович // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_9
|
6. |
Бескорса О. Інноваційні педагогічні технології як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_20
|
7. |
Бескорса О. С. Система Moodle як засіб організації змішаного навчання практичної фонетики німецької мови [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 62, № 6. - С. 86-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_62_6_9
|
8. |
Бескорса О. Інтеграція на уроках англійської мови в початковій школі в контексті концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 6. - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_6_27
|
9. |
Бескорса О. Компаративний аналіз традиційних та інноваційних тенденцій викладання англійської мови у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2018. - Вип. 7. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2018_7_7
|
10. |
Кошелєв О. Л. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкових класів шляхом інтеграції гуманітарних і природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Л. Кошелєв, О. С. Бескорса // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_4_14
|
11. |
Кошелєв О. Роль учителя у формуванні громадянської компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Кошелєв, О. Бескорса // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_10_12
|
12. |
Бескорса О. Інформаційно-комунікаційні технології як пріоритетний засіб покращення мовної освіти [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 265-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_1_52
|
13. |
Бескорса О. Сутнісні характеристики цифрової культури майбутнього вчителя англійської мови початкової школи [Електронний ресурс] / О. Бескорса // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_1_24
|
14. |
Бескорса О. С. MOOC: платформи професійного саморозвитку майбутніх учителів англійської мови початкової школи [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_1_7
|
15. |
Бескорса О. С. Інноваційні технології навчання читання у практиці сучасної початкової школи [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса, Д. А. Моторіна // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 12(1). - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_12(1)__6
|
16. |
Бескорса О. С. Бар’єри у вивченні іноземних мов та способи їх подолання в умовах ЗВО [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса, А. В. Салабай // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. Спец. вип.. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_sp
|
17. |
Гаврілова Л. Упровадження цифрового порталу в професійну підготовку вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 15. - С. 12-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_15_4
|
18. |
Гаврілова Л. Демократизація освітнього простору: досвід університетів України [Електронний ресурс] / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ішутіна // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(2). - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(2)__3
|
19. |
Гаврілова Л. Г. Цифрові форми міжкультурної комунікації в освіті: досвід реалізації проекту Еразмус+Жан Моне Модуль [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова, О. С. Бескорса, О. Є. Ішутіна // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_9 Наведено деякі аспекти впровадження навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії", розробленого за проєктом Erasmus + Jean Monnet Module "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"/"Ukraine - EU: Intercultural Communication in Education" для здобувачів магістерського рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет". Доведено, що включення до названого курсу окремої теми "Цифрова комунікація в освіті", наданої у формі дистанційного курсу, є актуальним в умовах стрімкої інформатизації та глобалізаційних процесів у суспільстві та освіті, а також майже тотального дистанційного навчання, спричиненого світовою пандемією COVID-19. Мета роботи - висвітлення структури та змісту дистанційного курсу, огляд основних форм цифрової комунікації, реалізованої в умовах дистанційного навчального середовища. Метод, на основі якого відбувалось проєктування дистанційного курсу, це так звана теорія п'яти етапів В. Кухаренка, В. Бикова та ін., що вміщує аналіз, проєктування, розвиток, виконання та оцінку. На сьогодні, описаний курс після проходження всіх етапів, перебуває у стані вдосконалення та оновлення матеріалів, зокрема онлайн сервісів для реалізації цифрової комунікації. Серед результатів дослідження: визначення місця дистанційного курсу "Цифрова комунікація в освіті" в структурі навчального курсу "Міжкультурні комунікаційні студії" в проєкті програми Еразмус+ напряму Жан Моне "Україна - ЄС: міжкультурна комунікація в освіті"; висвітлення структури та тематики курсу, основних компетентностей і результатів навчання, що мають бути сформованими за результатами вивчення курсу; опис змісту теоретичної частини, практичних занять, форм самостійної роботи здобувачів освіти. Виокремлено основні форми цифрової комунікації, серед яких: універсальні форми, форми наукової комунікації, навчальної цифрової та комунікації з використанням засобів мультимедіа. У висновках відзначено оцінку результатів навчання, надану студентами та сформульовано перспективи подальшого дослідження.
|
20. |
Бескорса О. С. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку іншомовної освіти на початковому етапі навчання в закладах загальної середньої освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Бескорса // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2019. - Вип. 53. - С. 56-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2019_53_6
|